با سلام خدمت تمام اعضا محترم سایت اِف کِی نِت. امیدوارم که حالتون خوب باشه . قبلا درباره ی فایل تنظیمات چند تا از تلفن های تحت شبکه به طور اختصاصی صحبت شده است که همه ی فایل ها در بخش “دانلود فریمور تلفن سیسکو” قرار دارند و با کلیک روی لینک مربوطه به بخش مورد نظرتون هدایت می شوید و می توانید اطلاعات مورد نیاز خود را به دست آورید. امروزقصد داریم درباره ی تنظیمات یک تلفن جدید باهاتون صحبت کنیم کانفیگ سیسکو ۷۹۶۲ و ۷۹۴۲ که در ادامه ی مطلب لینک فایل آن قرار داده خواهد شد .
برای کانفیگ سیسکو ۷۹۴۲ و۷۹۶۲ ابتدا بهتر است به بررسی ویژگی های کلی این دو تلفن بپردازیم که در زیر به برخی از آنان اشاره شده است .این تلفن ها از پرکاربردترین تلفن های تحت شبکه محسوب می شوند و تا به امروز فروش بسیار خوبی داشتند. امیدواریم توضیحات این مطلب برایتان مفید واقع شود .
شما عزیزان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی این تلفن های تحت شبکه می توانید به صفحه های ip phone 7942 و ip phone 7962 مراجعه کنید
ip phone 7942g دارای دو خط تلفن مستقیم است با استفاده از این نوع تلفن های تحت شبکه شما می توانید به سادگی یک تلفن را انتخاب کنید و به هرمکان دیگری تحت عنوان شبکه خود بروید و درواقع فقط مکان مورد نظر تغییر میکند ولی خط تلفن همان خط قبلی است.
صفحه نمایش ۵ اینچی (۱۲٫۵ سانتی متر) با وضوح تصویر بالا از ویژگی های منحصر به فرد این مدل از تلفن هاست و ویژگی هایی مثل خدمات ، اطلاعات ، پیام ها و فهرست ها را به طور قابل توجهی گسترش می دهد.
ip phone 7942g به افراد ، سازمان ها و نهاد هایی که ترافیک تماس بالایی دارند بسیار توصیه می شود .
تلفن تحت شبکه ۷۹۶۲ برای پشتیبانی از عملکرد پهنای باند صوتی طراحی شده است و برای ادارات بسیار مناسب می باشد. دارای ۶ خط و ۴ کلید نرم افزاری است که راهنمای ویژگی ها و عملکردهای تلفن است. این تلفن سیسکو دارای صفحه نمایش ۵ اینچی گرافیکی با وضوح بالایی است که اطلاعاتی مثل تاریخ ، زمان ، تماس گیرنده ها و پیام ها در اختیار کاربران قرار می دهد.
از پروتکل های sip و sccp و دو پورت شبکه ۱۰/۱۰۰ پشتیبانی می کنند بیش از ۲۴ صدای زنگ توسط کاربر تعریف شده در دسترس است. پشتیبانی داخلی بیش از ۳۰ زبان (وابسته به نسخه مدیر ارتباطات متحد سیسکو) . به کاربران اجازه می دهد تا با استفاده ازبرنامه ی XML به سرعت به اطلاعات متنوعی مانند آب و هوا ، سهام ،خبرهای روز یا هرگونه اطلاعات مبتنی بر وب دسترسی پیدا کنند.
لطفا برای دانلود فایل تنظیمات تلفن های سیسکو ۷۹۶۲ و ۷۹۴۲ روی لینک زیر کلیک کنید (این فایل شامل Dial Plan نیز میباشد)
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی پیکربندی انواع تلفن های سیسکو لطفا به صفحه ی “Cisco ip phone configuration “ مراجعه کنید.همچنین دربخش “تلفن تحت شبکه“ می توانید از Cisco Ip phone های مجموعه بازدید نمایید و در صورت نیاز آنها را تهیه کنید و درصورت وجود سوال درباره ی کانفیگ سیسکو ۷۹۶۲ و ۷۹۴۲ یا مشاوره خرید ، لطفا نظراتتان را کامنت کنید ، کارشناسان اِف کِی نِت در سریع ترین زمان ممکن پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود در غیر این صورت با ما تماس بگیرید
پیروز باشید.
سلام روزتون بخیر
من فایل مربوط به فریمور و کانفیگ مدل ۷۹۶۲ رو دریافت کردم از سایت شما و ورژن فریمور شما ۹٫۴ میباشد
شنیدم برای ارتباط sip با ایزابل ورژن بالای ۹ مشکل داره و رجیستر نمیشه خواستم ببینم صحت داره یا خیر ؟؟
و بعد از آپگرید امکان دانگرید به ۸٫۵ از طریق tftpd مجدد وجود داره یا خیر
با سپاس
سلام ، کلی خدمتتون عرض کنم که ورژن های بالاتر فریمور ها اکثرا باعث بهبود عملکرد تلفن ها خواهد شد ، و تجربه ای هم که ما داریم فریمور ۹٫۴ اکی هست و بدون مشکل کارمیکنه .
بله امکان دانگرید وجود داره .
سوال دیگه ای بود در خدمتیم .
سلام
اگر ممکنه بفرمایید که کدام فایل ها باید ویرایش شوند
تشکر
سلام و عرض وقت بخیر
جهت ویرایش فایل CNF برای تلفن آسیاتل چه گزینه هایی باید تغییر کند با تشکر
سلام دوست عزیز
تنها سه تلفن ۷۹۴۰ ۷۹۶۰ و ۷۹۱۲ در سرویس های مجازی که سرور خارج از شبکه لوکال است ،قابل استفاده هستند. بقیه مدل های سیسکو به جز سری Spa linksys با ip pbx باید ارتباط لایه ۲ داشته باشن و چون ip pbx خارج از شبکه لوکال هست ارتباط لایه ۲ برقرار نمیشه
سلام وقتتون بخیر و خسته نباشید
من این فریمور رو از سایتتون دانلود کردم و رو ۷۹۶۲ با tftpd64 زدم همه چی اوکی رو گوشی نشست و رجیستر شد و بالا اومد و به ایزابل وصل شد و لی مشکل اینجا بود که فقط یه بار تونستم باهاش شماره بگیرم و بعد از اون ، بعد از گرفتن اولین رقم ایزابل بهم میگه که شماره ی گرفته شده نا معتبر هست ، جالبه که دو تا داخلی رو روی ۲ تا از ۶ تا line botton تعریف کردم و با اونا میتونم اون ۲ تا داخلی رو بگیرم و با اعداد فقط بهم پیغام میده که شماره نا معتبر است ، به نظرتون ایراد از چی میتونه باشه.
خیلی ممنون میشم راهنماییم کنین.
سلام روزتون بخیر
مشکلتون میتونه از فایل dial plan باشه
باید تو ایزابل چک کنید که دقیقا چه شماره هایی از سمت تلفن دریافت میشه
موفق باشید