صفحه نمایش 5 اینچی (12.5 سانتی متر) با وضوح تصویر بالا است و ویژگی هایی مثل خدمات ، اطلاعات ، پیام ها و فهرست ها
“تلفن تحت شبکه (ویپ) سیسکو Cisco Ip Phone 7942G” به سبد خرید شما اضافه شد. مشاهده سبد خرید
“تلفن تحت شبکه (ویپ) سیسکو Cisco Ip Phone 7942G” به سبد خرید شما اضافه شد. مشاهده سبد خرید
تلفن تحت شبکه (ویپ) سیسکو Cisco Ip Phone 7942G
امتیاز 0 از 5
موجود
500,000 تومان
نام تجاری | |
---|---|
مدل |
cp-7942 |
تعداد خط تلفن | |
صفحه نمایش | , |
پورت شبکه | |
پروتکل ویپ | , |
وضعیت محصول | |
پهنای باند صوتی |
پشتیبانی از پهنای باند صوتی از جمله گوشی ، هدست ، بلندگو |
پشتیبانی از کدک |
از کدک های G.711a/μ, G.722, G.729a, iLBC برای کیفیت صدای بهتر استفاده می شود |
بلندگو |
بلندگو کامل و دوبلکس با ویژگی لغو صدای اکو |
پورت هدست |
درگاه هدست اختصاصی نیاز به تقویت کننده هدست جداگانه را از بین می برد و به گوشی اجازه می دهد تا در چارچوب خود باقی بماند و استفاده از هدست را ساده تر می کند ,هردو هدست با پهنای باند بالا (G.722) و پایین پشتیبانی می شوند |
پایه ی تلفن |
از 0 تا 60 درجه قابل تنظیم است تا دیدن صفحه نمایش راحت تر باشد و استفاده از کلیدها و دکمه ها راحت تر است . |
صدای زنگ |
بیش از ۲۴ نوع زنگ قابل تنظیم |
پشتیبانی از زبان های خارجی |
پشتیبانی داخلی بیش از 30 زبان (وابسته به نسخه مدیر ارتباطات متحد سیسکو) |
سوئیچ اترنت |
2 پورت سوئیچ اترنت داخلی Cisco که امکان اتصال مستقیم به یک شبکه اترنت 10/100 را از طریق رابط RJ-45 با اتصال تک LAN برای تلفن و کامپیوتر فراهم می کند. ,سرپرست سیستم می تواند VLAN های جداگانه (802.1Q) را برای کامپیوتر و تلفن تعیین کند و همچنین امنیت و اطمینان بیشتری در ترافیک صدا و داده ها ایجاد می کند |
دکمه ی Help |
دکمه ی Help به صورت آنلاین به کاربران اطلاعاتی درباره ی کلید های تلفن ، دکمه ها و سایر ویژگی ها می دهد . |
کلید تنظیمات |
انتخاب تصاویر پس زمینه (در صورت وجود) ,تنظیم DHCP ، TFTP ، مدیریت ارتباطات یکپارچه ی سیسکو و نسخه ی پشتیبان مدیریت یکپارچه ی سیسکو به صورت دستی یا خودکار انجام می شود . ,سایر تنظیمات موجود شامل تنظیمات دستگاه ، پیکربندی امنیت و اطلاعات مدل است |
دکمه های بلندگو، بی صدا و هدست |
بلندگو شامل دکمه های روشن / خاموش بلندگو ، قطع صدا و دکمه های هدست است که هنگام فعال شدن روشن می شوند |
کلید اصلی |
پیام های داخلی روی صفحه نمایش نشان داده می شوند، دسته بندی می شوند و در انتها کاربر به راحتی می تواند تماس مدنظر خود را برگرداند ,دسترسی به تماس های از دست رفته و دریافتی ( به علاوه ی تاریخچه ی ارتباطات و دایرکتوری ها ) |
کلید پیام |
دسترسی مستقیم به پیام صوتی را فراهم می کند |